vineri, 26 martie 2010

Un sfarsit aduce intotdeauna un inceput bun…


Un sfarsit aduce intotdeauna un inceput  bun…aplic premisa asta de fiecare data cand ceva se termina.Spun asta gandindu-ma la multe lucruri din viata mea care ma marcheaza dar care ma ajuta in acelasi timp sa trec la o noua etapa…o etapa care cu siguranta imi va aduce mult mai multe satisfactii decat cea care tocmai s-a incheiat insa nu putem fugi de trecut,nici macar nu vreau sa fug de trecut…face parte din viata mea…o viata notata intr-un jurnal,asta datorita faptului ca in cazul meu terapia prin scris este singurul lucru care ma face sa bloghez o amintire fie ea placuta sau neplacuta.Mi-am schimbat mult mentalitatea odata cu trecerea timpului…mai exact de anul trecut prin iunie atunci cand concepeam primul meu jurnal si pana in prezent .A scrie ceva,undeva,pentru cineva(pentru tine)este singurul lucru care persista in viata.Noteaza etapele din viata ta indiferent daca sunt ele fericite sau mai putin fericite (nefericire nu exista;e doar in imaginatia noastra) pentru ca vor avea un impact pozitiv asupra ta…te vor ajuta sa nu repeti greselile si in acelasi timp vei gasi raspunsul la multe intrebari pe care ti le puneai in trecut.
Raportandu-ma la introducere  pot spune ca de curand am semnat ultima pagina din jurnalul meu.Acest lucru a declansat crearea blogului.
    Ultima pagina din jurnal contine evaluarea activitatii.Am constatat ca:

“-sunt capabila sa scriu ,sa gandesc…am mai multa incredere acum in mine;
-sunt pasionata de lectura…ador cartea”Viata condusa de scopuri”
-imi iubesc sora si familia mai mult decat orice pe lume;
-anumite evenimente imi tulbura linistea insa totul depinde de mine si de relatia mea cu Dumnezeu;
-stiu sa imi controlez emotiile ,pot chiar sa le alung definitiv;
-vreau si pot sa lupt pentru visele mele;
-nicio persoana nu merita sa suferi pentru ea;
-totul este trecator si timpul vindeca ranile;
-roata se intoarce cand te astepti cel mai putin;
-pot sa trec peste evenimentele nefericite din viata mea;
-oamenii poarta masti;
-Edward Cullen nu are corespondent in realitate;
-e bine sa privesc partea buna a lucrurilor si sa merg mai departe indiferent de situatie;
-terapia prin scris functioneaza in cazul meu;
-invidia se naste din admiratie;
-lucrurile vin si pleaca;
-amintirea e singurul lucru care persista in viata(chiar daca iti sunt sterse pozele din laptop…amintirea ramane ,nimeni nu e stapan pe mintea ta);
-fiecare moment are valoarea lui,fiecare clipa traita pe pamant trebuie simtita,adorata pentru ca niciun moment nu se mai intoarce;
-oamenii aparent puternici sunt slabi defapt;
-nu trebuie sa fim dependenti de lucrurile pamantesti ,nici macar de viata asta…ne asteapta altceva mai bun;
-detest singuratatea;
-personalitatea unui individ contureaza imaginea acestuia;
-pentru a-ti schimba viata trebuie sa iti schimbi modul de gandire;
-dedicarile tale te pot dezvolta ,ori te pot distruge,dar oricum ,te vor defini;
-deschiderea fata de altii te ajuta sa scapi de stres si de temeri si este primul pas spre libertate;
-urasc persoana care ma ”ajuta ”sa-mi creez o lume in care detine un rol important si  defapt niciodata nu a fost al ei;
-atunci cand nu stii ce alegere sa faci trebuie sa pui in antiteza lucrurile pozitive  si pe cele negative ce ti le poate oferi acel lucru,acea situatie,iar apoi sa iei decizia;
-viata nu e puturoasa…merge;
-viata e un film.Ne construim singuri propriul gen de film pe care vrem sa-l promovam.Ceea ce eu promovez nu coincide mereu cu ceea ce simt defapt...”

4 comentarii:

miss O spunea...

tu ai fost persoana care m`a determinat sa`mi fac un jurnal in care sa scriu tot ce simt...cel mai `funny` lucru e ca acolo scriu tot ce simt in timp ce pe blog nu...iar asta coincide cu ultima ta constatare- `ceea ce eu promovez nu coincide cu ceea ce simt de fapt`
i love you,
miss omi

alle spunea...

frumi bbayyyyy:x
te iub

Bya spunea...

ce minunat de minuat e blogul tau:):*

Anonim spunea...

...putem sa pot trecem peste evenimentele nefericite din viata noastra?...cum?

Trimiteți un comentariu