marți, 6 aprilie 2010

Pentru ca iubesc viata


Sunt in masina .Unde merg?Nu stiu exact...Si daca ar fi sa iubesc un lucru din toata chestia asta acesta ar fi.Ador sa am viata imprevizibila(pentru ca ma invata sa actionez atunci cand trebuie,cand simt)si sa plec fara sa am un reper,o destinatie.Iubesc viata…uneori am senzatia ca sunt dependenta de ea desi nu trebuie sa ne atasam de viata asta…e ceva mult mai bun pregatit pentru noi.

Ascult melodia “Reason for love”…Cat de ciudat e cand asculti o melodie care te intoarce in trecut.O melodie care atunci avea o anumita semnificatie …acum sunt doar amintiri,simple amintiri pentru ca asa cum spuneam “viata nu e puturoasa…merge” si evenimentele se inlocuiesc unele pe celelalte insa nu se elimina definitiv.Practic fiecare etapa din viata e conturata de o melodie…traim prin muzica.

Imi vin in minte multe lucruri acum…Sunt optimista dar nu lipsita de griji…Ma gandesc la bac…la faptul ca mai am multe de facut pana voi ajunge acolo unde mi-am propus… ca sunt la linia de START si ma agat de un vis care cere multe sacrificii,dar ma simt pregatita sa lupt.Vreau ca eu sa realizez totul pentru mine.Doar eu.


P.S: destinatie-Brasov ( il iubesc,este orasul natal al mamei mele)

Un comentariu:

Den spunea...

Mi-am cladit o imagine panoramica citind postul asta, in care parca te regasesti doar tu! Te-ai descris atat de bine...imprevizibila, schimbatoare si cu planuri marete.

Te vad...si te vad bine!

:*

Trimiteți un comentariu