miercuri, 7 aprilie 2010

Efectul decapotabilei


Uneori stau..privesc ...analizez...ma simt blocata in corpul meu si ma gandesc ca poate imi e somn..mi-e greu sa ma cert ...sa ma ridic...sa merg...sa gandesc...vreau sa evadez,sa simt ceva puternic ce ar putea sa ma trezeasca...si atunci ma gandesc la singurul lucru care m-ar putea salva: efectul decapotabilei. Incep sa imi imaginez : sunt pe autostrada…intr-o decapotabila,stau in dreapta..in picioare, masina merge cu 180 km/h,simt presiunea aerului pe fata mea,imi zboara parul.Simt cum vantul ma trezeste…inchid ochii , intind mainile si deja zor…imi pierd echilibrul si ma trezesc. Imi revin si ma simt clara...decapotabila si-a facut deja efectul...

2 comentarii:

miss O spunea...

hahaha...da ..cunosc sentimentul

<3 te amo

Den spunea...

Off....am sesizat ca toti cautam "ceva" nou; orice, dar sa fie ceva care sa ne scoata din rutina asta. Bai, dar toti! Cred ca am citit in cel putin 5 bloguri lately despre nevoia de evadare din cotidian.

Primul pas practic pe care putem sa-l facem noi, este sa plecam de 1 mai la mare.

Trimiteți un comentariu